Capital-Credit-Premium-logoCapital-Credit-Premium-logo
  • Principală
  • Despre noi
  • Împrumuturi
  • Suport clienți
  • Contacte
  • Română
  • Rusă

Capital Credit Premium

Un credit accesibil - o viata noua!

Documente suplementare
[ultimate_icon_list icon_size=”24″ icon_margin=”20″][ultimate_icon_list_item icon=”Defaults-file-text-o” icon_color=”#dd9933″]Certificat de salariu[/ultimate_icon_list_item][/ultimate_icon_list]

SUPORT CLIENȚI

Lista documentelor necesare pentru obtinerea unui imprumut de la OM "Capital Credit Premium" SRL

Pentru persoane fizice
Pentru persoane juridice
Pentru persoane fizice
  • cererea de solicitare a împrumutului
  • buletinul de identitate si fisa de însotire (copia si originalul) a solicitantului imprumutului
  • carnetul de munca sau copia acestuia (adeveritã pe fiecare pagina cu stampila companiei respective
  • adeverinþã privind salariul de la locul de muncã cu indicarea functiei ocupate si salariu lunar net pe ultimile 12 luni
  • documente asupra imobilului în proprietate, oferit în gaj: extrasul din OCT (Organul Cadastral Teritorial), titlul de proprietate, contractul de vânzare-cumpãrare (contractul de privatizare, de schimb, de donaþie), cartea de imobil
  • evaluarea (valoarea de piață) a imobilului oferit în ipotecă (gaj) la o companie de evaluãri;
  • certificat de la Inspectoratul Fiscal privind lipsa de restanþe la impozitul funciar la imobilul în proprietate;
  • acordul scris privind transmiterea în gaj a imobilului în proprietate: a soțului/soției; a persoanelor participante la privatizare.

Documente suplimentare ce pot fi solicitate:

  • documente ce confirma obtinerea altor venituri decit cele salariale (chirii, venituri din prestari servicii, etc.)
  • certificat de la banca privind existenta creditelor, depozitelor (in caz de sunt) si rulajele in conturile deschise la banca;
  • certificat de la biroul de credit privind istoria de credit;
  • contractul de munca cu toate anexele pentru solicitant;
  • certificatul de la locul de munca de baza a sotului/sotiei solicitantului cu indicarea functiei ocupate si salariul lunar net pe ultimile 12 luni.

Nota:

  1. Nu se admit copiile xerox partiale, deterioarte, sterse sau neclare;
  2. Compania are dreptul de a solicita orice alte acte de care considera ca are nevoie pentru analiza solicitarii.
Pentru persoane juridice
  • cererea de solicitare a împrumutului;
  • extrasului din registrul de stat al întreprinderilor si organizatiilor privind administratorii si fondatorii;
  • certificat de inregistrare a intreprinderii;
  • actele de constituire cu toate modificarile inregistrate la acestea (statutul societatii, declaratia de constituire, certificat de atribuire a codului fiscal, certificat cu privire la inregistrarea ca platitor de TVA);
  • procesul verbal al organului decizional referitor la numirea in functie a conducatorului si contabilului sef al societatii;
  • buletinul de identitate si fisa de insotire a conducatorului societatii, a fondatorilor, conatbilului sef si a persoanei autorizate sa semneze contractul de finantare si copiile acestora;
  • ultimile licente, certificate, patente si copiile acestora;
  • bilantul contabil si rapoartele privind rezultatele financiare pe ultimii doi ani, ultimul raport financiar trimestrial si raportul financiar trimestrial pe perioada similara a anului precedent (vizate de Departamentul Statistica) si copiile acestora;
  • descifrarea creantelor si datoriilor (denumirea, suma, data aparitiei si data stingerii);
  • acte ce confirma dreptul de proprietate asupra bunurilor propuse in gaj/ipoteca (certificat de proprietate, contrcacte vinzare-cumparare, extrase de la OTC, dispozitii de plata/cereri de transfer a valutei/facturi fiscale/invoice-uri si declaratii vamale, etc.) si copiile acestora;
  • extrasele bancare privind miscãrile în conturile curente (lei, valuta) pentru ultimile 12 luni pina la data solicitarii imprumutului cu descifrarea detaliata a platitorului si beneficiarului platii (vizate de catre banca);
  • copiile documentelor, care confirmă istoria creditară și obligațiunile curente (contractelor de credit, de împrumut, de vânzarecumpărare în rate), extrasele din conturile de împrumut, și copiile documentelor care atestã indeplinirea obligațiunilor în întregime;
  • contractul de arenda a incaperii unde iși desfasoara activitatea societatea (in caz de chirie);
  • certificat de la Inspectoratul Fiscal de Stat privind lipsa datoriilor fata de Bugetul Statului.

Nota:

  1. Toate actele vor fi prezentate Companiei in original.
  2. Nu se admit copiile xerox partiale, deterioarte, sterse sau neclare;
  3. Compania are dreptul de a solicita orice alte acte de care considera ca are nevoie pentru analiza solicitarii.
  • Regulament privind cadrul de administrare a activitatii
  • Regulament de soluționare pretențiilor
  • Regulament Privind Prestarea Serviciilor
  • Raport de Audit 2022
  • Datele de contact ale autorităților de supraveghere
  • Raport de Audit 2023

mob: +373 /79/ 588880

mob: +373 /60/ 588881

Despre noiÎmprumuturiSuport clienți
Дизайн и разработка сайтов WEDO DIGITAL© 2015 All rights reserved.